Ako fungujú on-line platby cez 24-pay a aký je princíp fungovania platobnej brány?
Platobný systém ° zabezpečuje realizáciu transakcií prostredníctvom vybraných bezhotovostných platobných metód v priebehu minút alebo sekúnd. Väčšina platieb prebieha online v reálnom čase. ° je kombináciou inovatívneho riešenia, vysokej bezpečnosti a vyspelých technológií garantujúcich účinnú podporu pri obchodovaní na internete.
Princíp fungovania platobnej brány a jednotlivých metód platby je graficky prehľadne znázornený aj v sekcii produkty.
Mám záujem založiť si účet v 24-pay
Uzatvorenie elektronickej zmluvy v procese registrácie trvá len niekoľko minút. V prvom rade je potrebné vyplniť formulár na našej stránke alebo nás kontaktovať priamo – telefonicky, prípadne e-mailom na adrese: obchod@24-pay.com. Hneď po vyplnení formuláru alebo odoslaní e-mailu Vás osloví obchodný zástupca, s ktorým si dohodnete vlastné podmienky a následne podpíšete zmluvu. Potom bude vykonané nasadenie a implementácia platobnej brány v prostredí Vášho e-shopu a následne Vám budú zaslané prihlasovacie údaje do účtu obchodníka.
Môžem si založiť viacero účtov?
Môžete. Nie je však potrebné si u nás zakladať viacero účtov z toho dôvodu, že v rámci jedného účtu si môžete pridať a samostatne spravovať viac Vašich internetových obchodov.
Ako funguje prepojenie e-shopu s platobnou bránou 24-pay?
Po odoslaní prihlasovacích údajov a podpísaní zmluvy sa zrealizuje nasadenie a implementácia – prepojenie internetového obchodu s platobným systémom ° Po prepojení a otestovaní (vykonaní testovacej platby) bude aktivovaný Váš účet v systéme a od tejto chvíle môžete začať prijímať platby od zákazníkov. Všetky údaje o uskutočnených platbách sú prístupné cez užívateľské rozhranie. Ďalšie detaily súvisiace s implementáciou môžete nájsť v dokumente implementačný manuál.
Aké platobné možnosti mi 24-pay ponúka?
Platby platobnými kartami Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard a Diners Club, okamžité platby Uni platba, ČSOB platobné tlačítko, tatra pay, sporo pay, VÚB eplatby, platba online Poštovej banky, VIAMO – platba obchodníkom a bankové prevody cez internetové bankovníctvo väčšiny slovenských bánk.
Podrobnosti o jednotlivých platobných metódach nájdete v sekcii obchodníci.
Musím využívať všetky platobné metódy, ktoré poskytujete?
Nie, nemusíte. Môžete si vybrať platobné metódy, ktoré Vy a Vaši zákazníci preferujú. V rámci vytvorenia účtu Vám budú aktivované iba tie platobné metódy, ktoré boli predmetom podpísanej zmluvy. Prípadnú aktiváciu/deaktiváciu ďalších platobných metód Vám na požiadanie vykonajú naši zamestnanci.
Ako a kedy získam prihlasovacie údaje do svojho účtu?
Prístupové údaje Vám budú zaslané ihneď po nasadení Vášho internetového obchodu v našom systéme.
Aké poplatky platím za používanie 24-pay?
Cenová ponuka je pre obchodníka tvorená vždy individuálne, na základe priemerných obratov spoločnosti, priemernej výšky a počtu transakcií, skúseností a potenciálu internetového obchodu. V prípade záujmu o stanovenie cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom formuláru na stránke alebo telefonicky.
Otvorenie účtu v ° je zadarmo. Vyplácanie finančných prostriedkov na účet obchodníka raz mesačne je taktiež bez poplatkov. Platíte len za nadštandardné služby, ako je vyplácanie v individuálnych termínoch a ďalších, uvedených v našom cenníku.
Akým spôsobom sa strhávajú poplatky?
Poplatky sa strhávajú pri vyplácaní finančných prostriedkov na účet obchodníka. Pri každom vyplácaní je uvedená v prehľade aj suma všetkých poplatkov.
Čo je to vyúčtovanie (payout) a aký spôsobom funguje?
Vyúčtovanie je proces zúčtovania všetkých poplatkov spojených s používaním platobnej brány ° a prevodu finančných prostriedkov od Vašich zákazníkov. V rámci vyúčtovania sa spracujú všetky finančné transakcie od posledného vyúčtovania.
Ako si môžem skontrolovať aktuálny obrat na mojom účte / e-shope?
Uvedený údaj si môže pozrieť po prihlásení sa do svojho účtu obchodníka v sekcii „prehľad pred vyplatením“.
Aké meny 24-pay podporuje? / Akceptuje platobná brána zahraničné platby?
Akceptuje. Zahraničné platby kartou budú konvertované kurzom vydavateľskej banky a pri vyúčtovaní odoslané obchodníkovi v mene, v ktorej má účet ° vedený.
Dajú sa vyplácať peňažné prostriedky v inej mene, ako bola realizovaná platba?
Finančné prostriedky sa vyplácajú iba v mene, v ktorej je účet obchodníka vedený.
Čo robiť, ak som zabudol heslo?
V prípade zabudnutia hesla nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese: podpora@24-pay.com.
Dostal som e-mail, ktorý ma v mene spoločnosti 24-pay s.r.o. žiada o zaslanie prihlasovacích údajov do účtu obchodníka. Je to v poriadku?
24-pay s.r.o. Vás v e-maily nikdy nebude žiadať o zaslanie Vašich osobných alebo prihlasovacích údajov. Všetka komunikácia z našej strany bude prichádza iba z domény 24-pay.eu alebo 24-pay.com. Iná doména nie je na komunikáciu našimi zamestnancami používaná.
Je doklad o vyúčtovaní riadnym daňovým dokladom?
Doklad o vyúčtovaní výdavkov (poplatkov) spojených s využívaním služieb platobnej brány je riadnym daňovým dokladom.